I startblocket till livet

Det är underbart att vara kär!

Publicerad 2009-12-23 01:40:40 i Vardag

Har som sagt haft fullt upp idag, men nu sitter jag på jobbet och det är rätt lugnt :) Har nya garderoben hemma men den ligger fortfarande i tre platta kartonger. Storebror ska hjälpa mig att skruva ihop den imorgon. Blir finfint! Och ska bli kul att äntligen få prova sova i sängen sen jag möblerade om, tror jag kommer sova mycket bättre nu när den inte står under fönstret, när jag kan ha elementet på. Sov i soffan idag för hade typ 1000 kläder överallt i mitt rum men har lyckats fixa så det ser hyffsat ut i alla fall, ska bli härligt att få sova "senare idag". Fast känner mig fortfarande pigg så bådar gott för resterande av natten.

22/12. Två ynka dagar kvar till jul. Eller vänta, det är ju egentligen 23/12 nu! Så imorgon är det julafton!!! Har ovanligt mycket julstämning, men kan bero på att jag idag öppnade första julklappen. Fick ett görsnyggt halsband av Samuel! Det är lite blått, med nå stenar, och silver, haha nej jag tänker inte beskriva det nå bra. Men det ser ut som ett riktigt Lisa-halsband - och det kommer användas av Lisa! ;) Ni kan nog få se en bild på det någon gång. Fick en bakningspensel också, han tyckte att man borde ha en sån, så nu slipper vi pensla bullar med papper i framtiden. Han blev glad över sina julklappar också. "Roligare att ge än att få" heter det ju, men jag måste erkänna att jag stundvis haft lite ångest över om han skulle gilla den, tycker det är jättesvårt att köpa presenter till folk - speciellt när det är någon speciell. Men jag är knappast ensam om att tycka det är svårt att köpa julklappar, är det inte det all reklamhysteri går ut på? Att få vilsna själar att tro att det är precis "det där" som är den perfekta julklappen? Jag låter den fråga dö bort och ska återgå till att spana runt på facebook. Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela