I startblocket till livet

Äntligen fredag

Publicerad 2009-12-04 09:11:36 i Vardag

Sitter barnvakt hemma hos jocke och milla nu, med lance. han är så söt! har precis haft ett rejs fram och tillbaka genom hela lägenheten med sin gåvagn. nu sitter han i mitt knä och försöker faktiskt inte pilla på datorn så länge som jag skriver. om jag stannar upp och tänker är han direkt framme med händerna. ska låta han lämna ett litet avtryck.. nu! "y ihytkmjghmmmmmmmmn bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbBm nm" haha dert var dagens bidrag från lance! :) ska vara här nu på förmiddagen och har lyckats läsa några sidor kemi iaf. sen jobbar jag 14-22 sen ska jag nog hitta på ngt roligt, ska försöka vända lite på dygnet så jag inte har jättekämpigt med lördagnatten då jag ska jobba. annars händer inte så mkt i helgen, ska kanske försöka hinna till stan på lördag också och köpa sista julklapparna. är på väg att ändra uppfattning nu, man blir aldrig klar med sånt i god tid innan jul! men beror på om milla jobbar eller inte, vill ha med henne, kanske jocke också.. :P

va och tog på lance byxor nu, han kändes lite kall och då frös jag. lilla hönstanten jag är då! men nu leker han rätt snällt så nu ska jag försöka plugga lite mer. kul ni tittade förbi! btw jag ser på statistiken att det är rätt många unika besökare som tittar in varje dag. kommentera gärna så jag vet vilka ni är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela