I startblocket till livet

Tisdag

Publicerad 2009-08-11 23:11:23 i Vardag

Hej och hå.. Nu var det länge sen jag skrev igen! Jag som hade blivit så duktig tyckte jag :P
Men nu blir det lite uppdateringar iaf. Fast kommer inte ihåg så mkt, eller har inte hänt så himla mycket.. Jag fick halsfluss förra veckan. Hade feber när jag vaknade tiidigt på torsdagmorgon. Blev värre och värre och när jag vaknade på fredagen efter en hemsk natt hade jag halsfluss. For på vårdcentralen och två timmar senare åkte jag hem med pencillin och mamma vid min sida. Fick bo hos föräldrarna i i två dagar då jag inte hade ork till någonting. Men mådde iaf bättre senare på lördagen och flyttade hem igen. Söndag så åkte jag med Määttä till hippo och hopptävlingen. Dom var guld och flyttade Lorden till sin gård under helgen och tog med honom till hippo och Carro tävlade som det var tänkt. Jag strök mig såklart, var långt ifrån i ridtillstånd, men var ändå roligt att han fick hoppa lite :) Blev lite knöl i 120n på lördagen men i 110 på söndagen blev dom 7a! med ett nedslag i omhoppningen.
Idag har jag tvättat med lyckat resultat och ridit ut med Lorden :) Sen vare jobb. Har fått fler papper från Ume Universitet idag. Känns sjukt pirrigt! Och jättekrångligt och häftigt. Kan knappt vänta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela