I startblocket till livet

Söndag

Publicerad 2009-08-02 15:56:03 i Vardag

[ X ] Lorden skodd på alla 4
[ X ] Gå på Stora Nolia
[ ] Hjälp mor och far att flytta
[ ] Jobba 8-20
[ ] 2dagars instruktörskurs
[ ] Jobba 16-22
[ ] Tävla URF

Här ser ni hur min kommande vecka kommer se ut. Den blir nog ganska så lugn men har någonting stort varje dag. Svårast blir imorgon då jag jobbar 12h och ska hinna med att rida Lorden efter det men ändå i säng i vettig tid så man orkar med resten av veckan. Men allt går bara man vill!
Idag har jag vandrat runt på Nolia med familjen. Fanns mycket att titta på och det rullade en del pengar ;) Fast höll ändå hårt i börsen - fattig blivande student som jag är. En historia värd att berättas är den om mina stackars fötter. Efter sådär två timmar hade jag ont i hälarna, som vanligt, och blev galet less. Precis då (eller ja.. då iaf) så gick vi förbi SportRingens monter. Där kunde man kolla hur man belastade fotsulan. Vips så hade jag ställt mig på plattorna och man såg knappt främre delen på mina fötter på skärmen. Jag har all vikt på hälarna och han kunde förstå att jag hade ont :P Han plockade fram nå sulor som han klippte till och la ner i mina skor och fruktansvärt va skönt det var att gå när man hade stöd under hela sulan! Ont i hälarna hade jag bara 5 minuter till, sen gick det över! Dagens glädjeämne - Mamma köpte dom åt mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela