I startblocket till livet

Födelsedagen

Publicerad 2009-08-16 12:18:15 i Vardag

Min 20årsdag var kanske inte som de flesta 20årsdagar brukar vara. Åt fortfarande pencillin sen halsflussen förra veckan så det blev inget besök på systemet. Dock så blev det festligt ändå :D Åkte ut till stugan vid två och snart så kom runt femton vänner jag bjudit. Vet faktiskt inte exakt hur många vi var. Men det va riktigt roligt! Blev grillat till middag och sen kom min bror och gjorde upp eld i bastun och sjösatte andra båten så vi kunde åka wakeboard och ring. Vi va tre tappra som provade wakeboarden. Martin va helt sjukt duktig, vet inte om han hade åkt förut men han hoppade och hade sig! Jag va nöjd jag kom upp, åkte några varv och INTE kraschade när det kom vågor. Haha. Inte åkt sen vi köpte den för typ två år sen. Men ska försöka hinna dit fler gånger i sommar! :D Ville åka ringen också, men man vart småfrusen och när jag tog av våtdräkten så blev det förbannat kallt. Fick tina upp mina fötter i bastun istället :) Hade jättekul och vill tacka alla som kom för en awesome dag!

Jag stannade kvar och sov i stugan, aningens mörkt och lite läskigt var det :P Men när jag vaknade vare ju ljust igen. Åkte till nydalasjön sen och hejjade på Lukas som var med i Umeå SprintTriathlon. Helt sjukt, jag skulle aldrig palla 500m simning, 20km cykling och 5 km löpning på under en timme :P Sen köpte mor och jag bakelser på Mekka och jag firades med familjen. Nu är jag officiellt 20 år!

Vid växlingen va de tvungna springa med cyklarna ut från "växlingsområdet".


Lukas springer om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela