I startblocket till livet

En helg i Sundsvall!

Publicerad 2009-08-30 20:38:05 i Vardag

Har varit på massage ikväll. Va skön-ont, men mest underbart skönt. Får se hur ryggen/nacken känns imorgon. Hon trodde jag kunde få en rejäl träningsvärk runt skulderbladen då hon jobbade ganska mycket runt dom. Aldrig varit på massage förut så det va en ny erfarenhet! Men blev en bra en! Tror jag lär ringa och boka ny tid sen, det är ju friskvård :)

Det här fick jag med mig hem från Sundsvall!



En tunika Åhlens (den är kortärmad och har två fickor fram), ett par baggyjeans Intersport, ett par vanliga jeans H&M, två 1a-pris rosetter (vann båda 1m med Lorden :D och han va superfin i båda 1,10 också! Jätteglad!), två plaketter, två biobiljetter och en sidensjal (bästa hederspriserna ever), en kjol H&M, en balconette Lindex, ett par stickade strumpbyxor Kappahl.

Bonusbilder på Lorden i rosetterna!
Första vinsten -->    <-- Andra vinsten




Nya djuptallrikar, assietter och vanliga tallrikar och glas från Ikea.



Sorteringsboxar (Ikea), så nu ska jag äntligen få lite ordning bland filmerna hoppas jag!



Högakustenbron på hemvägen. Den är mäktig på sitt sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela