I startblocket till livet

Blåbärspannkaka

Publicerad 2009-08-20 13:39:02 i Vardag

Har jag lagat idag och bjudit bror och hans sambo på som tack för all hjälp. Blev jättegott och jag åt så jag känner mig helt uppsvälld nu. Som en ballong. Han har verkligen varit guld värd att ha nu när jag flyttat och haft massor med krokar, hyllor och skåp som skulle upp på väggarna. Idag fick jag upp ett badrumsskåp! Så nu känner jag mig typ färdig med lägenheten så nu kan jag ta itu med andra saker här i livet. Fast ska köpa en ny tv (14" är inte sådär jättestort längre...) och har två hyllor kvar som ska upp. Men det klarar jag själv :)

Typ blåsstorm ute idag.. Hoppas bastun blir varm ändå,haha, och att vi inte blåser iväg ut på älven! Kan inte vara med på avskedsfest ikväll (ska fixas på malmen inför helgens tävlingar) så för mig blir det här en avskedsbastu för Per.  Känns trist att så många flyttar nu i höst.. En kompis har redan flyttat till Malta, en till Lund, en till Japan och en åker till Australien senare i typ november.. Men då kan jag åka jorden runt sen och hälsa på! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela