I startblocket till livet

Torsdag

Publicerad 2009-04-23 11:55:17 i Vardag

Igår så var Lorden helt ren i trav på asfalt. Eller är svårt att se när man springer brevid men vad jag kunde se så haltade han iaf inte. Men ska ta en promenad med honom idag också så kan jag nog rida lite försiktigt och känna efter imorron :) Är övertygad om att vrickningen kommer va bra då.

Innebandyn igår gick galet mkt bättre än i måndags! Helt sjukt mkt bättre! Haha, fast ont i knäna fick jag. Eller det va mjukare med knäskydden, men fick ordentliga skav bak i knävecken istället, sved som attan när jag duschade och smorde med hudkräm. Men lite sportskador får man leva med. Glad att Jocke drog me mig på innebandy den där kvällen i februari eller när de nu va. Annars hade jag varit en större soffpotatis än jag är. Eller nja.. Är nog inte så lat egentligen. Men jag hade missat hur kul det kan vara med en boll. Blev less på bollsporter när jag gick i mellanstadiet, har knappt rört en boll sedan dess, och nu gillar jag det :D

Varit hurtig och promenerat nu på förmiddagen, gick 45min längs älven. Riktigt härligt väder och änderna har kommit nu och simmar omkring. Tog kanske.. 10 min innan jag tog av mig jackan helt. Sen när jag kom tillbaka hem så tog jag fram årets första solstol och satte mig en halvtimme och halvsov i solhörnan. Kan inte bli mycket bättre än så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela