I startblocket till livet

Onsdag

Publicerad 2009-04-08 17:19:18 i Vardag

Jag lever i solsken, även om det är mulet ute :) Snart är min axel helt läkt! (för er som inte vet så blev jag mos mot marken på hoppträningen förra tisdagen) Och idag var min första dag med Lord efter det. Han va jättefin och rolig att rida! Det mesta gick bra faktiskt, men det va svårt att sadla, spänna sadelgjord och lägga på täcke. Men det tar nog bara några dagar innan de går finfint det med. Jobbet gick bra och ikväll ska jag nog till Carro. Är inte läkt nog för att kunna spela innebandy/va målis. Har fått mina jobbtider för påsklovet och de såg bra ut tkr jag, sen kommer jag få typ heltid efter påsk också. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela