I startblocket till livet

Onsdag

Publicerad 2009-04-15 21:11:24 i Vardag

Tokig dag. Sjukt härlig :) Jobbade bara 2,5h på förmiddagen. Sen spelade jag rockband hos Carro, sen åkte vi bil, sen åt vi middag (körv å brö) och sen slappade vi lite till. Sen öppnade vi Carros påskägg från hennes mormor, det va sjukt äckliga grisar däri (och några goda godisar). Sen tvättade hon och jag sov i tvättstugan. Sen har vi ätit ägg (mitt fick en skum form efter att jag tryckt fast det i äggkoppen, haha, sen gick det sönder...). Sen har vi suttit och syncat våra mobiler för att få surroundmusik. Vi aeger! Hahaha

Snart börjar jag jobba.. Från och med 22 ikväll har jag 4h ledigt tills kl 15 på fredag. Hur lyckas jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela