I startblocket till livet

Lördag

Publicerad 2009-04-25 09:24:20 i Vardag

Gomorron världen :) Idag blir en bra dag, det känner jag på mig! Ska med Stephanie på en pysselträff kl 10, alltid kul att pyssla. Och få inspiration av andra. Har bilder från studenten och balen nu, och ett helt gäng med bilder från Egypten som jag framkallat och tänkte scrappa sönder, haha! Senast ja öppnade pysselpåsen var nog efter House of Metal, ujujuj Opeth är så galet sköna. Men hursomhelst så kan jag inte sitta är och segskriva. För sen efter lunch typ så ska jag ut och rida med Erika (när hon burit bort en tall) och känner mig ruggigt peppad på det med. Haft snålt med inspiration nu på slutet, men jag hoppas verkligen att det ändrar sig nu när det snart bär av till Skellefteå! Bo i lastbil och hopptävla.. längtar! Är väldigt många från Vännäs som ska åka dit, tror vi kom upp över 15 st när vi satt och räknade efter. Haha, hela VRF invarderar ;D Blir kanske grillning ikväll, vore gött. Men vet inte, men behöver inte veta, någonting blir det iaf. Blev väldigt lugnt igår eftersom Carro hade träning imorse (sitter på hästryggen just precis nu). Såg Talang 2009, sen blev det Dude, where's my car? den filmen är ... näe kommer inte på något bra ord. Sevärd är den inte, fast ändå på något sätt. Haha, den har så låg humor att den nästan blir bra. Sen ringde Mange, han va inte nykter :P Håller tummarna att dom hade en helrolig kväll, smått avis, verkar finns så mkt att göra i Sundsvall. Eller så lurar han mig. Sundsvall är säkert inte mkt större än Vännäs, moahahahahhaha! Nej nu känner jag att det här blev oseriöst, men så kan he bli! Som Carro säger - Det värsta är att vara osäker. Så sant så sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela