I startblocket till livet

Laserdome!

Publicerad 2009-04-28 10:19:41 i Vardag

Igår fyllde Jorunn 20 år!! Grattis! :D Började med tårta hos Johanna, sen for vi på Megazone och körde 2*20min laserdome. Det va helt sjukt roligt, visst kändes det väldigt osmidigt till en början men resultaten står för sig själva. Jag, Vicce och Jonas vann kriget ;) Sen lite energipåfyllning på subway innan jag körde hem igen. Visst såg jag fram emot att leka lite counter strike men inte trodde jag att det skulle va så grymt roligt ;P

 

Grattis storebror Lukas också som fyllde 22 igår! :)

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2009-04-28 21:35:27

Tackar :-)

Du ägde juh, 2a & 3a inte illa! Idag har jag träningsvärk, haha

Postat av: Lukas

Publicerad 2009-04-29 21:58:38

Tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela