I startblocket till livet

Glad påsk!

Publicerad 2009-04-11 19:05:57 i Vardag

Idag har varit en riktigt härlig dag! Vaknade väldigt tidigt eftersom jag va nervös för hopptävlingen. Eller jag skulle ju bara tävla 80cm men det är ju inte hindrena som är problemet, det är jag som är fel, måste skärpa mig, vi kan ju egentligen! :) Första rundan gick inge bra, det va ingen energi i oss och jag vart less. Vet inte riktigt va jag ska göra när det blir ett sånt där döläge. Men sen efteråt mellan rundorna så fick jag till det och han kändes jättehärlig! Gick att forma precis som jag ville, typ som smör ^^ Men sen i ridhuset blev det lite sämre, fast fortf bra mkt bättre än första svängen! :) Är galet less på ridhuset nu, jag vill ha utesäsong! och uteträningar! utan lera!

Men sol har det då varit så det räcker och blir över idag! Nej förresten, inte så det blir över.. Solsken är ett efterlängtat fenomen såhär i april. Inte minst av MIG! Stod länge med Lorden i hagen och bara njöt. Sjukt härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela