I startblocket till livet

Snö = vinter

Publicerad 2008-10-30 11:15:26 i Vardag

När jag klev upp 06.30 i morse så låg det ett vitt täcke av snö över Vännäs (ligger fortfarande kvar!). Det knarrade under skorna när jag gick till jobbet, hur mysigt som helst! Julstämning redan i slutet på oktober, hur ska detta sluta? ;)
Men först är det iaf halloween och på lördag ska jag på maskeradfest hos en kompis som bor i Ume. Ni kommer få se bilder därifrån kan jag lova. Min klädsel är nästan färdig, fattas några detaljer men dessa ska jagas på fredag!

Idag ska jag plocka ut min friskvårdstid så att jag hinner till stallet medans det är ljust, blir en lång promenad med Lorden och min relativt nya iPod shuffle. Han är fortfarande varm över länden (större område nu är innan metacam-kuren) men han har ingen muskulär smärta längre, inte heller i skelett/ligament vad jag kan avgöra.. Troligen får jag strax börja arbeta honom från marken! :) Typ tömköra. Det blir underbart, var så länge sen han fick jobbas nu... Ska bara snacka en extra gång med veterinären och min equiterapeft först. De ringer förhoppningsvis idag båda två! :)

Sen blir det nog ett benpass på gymmet ikväll. Med vikter - inte löpning. Har sån träningsvärk i överkroppen så nu äre benens tur! Moahahaha! I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela