I startblocket till livet

Nummer ett!

Publicerad 2008-10-24 17:02:36 i Vardag

Första blogginlägget i denna nya blogg. Några av er vet säkert att jag i våras hade blogg (samma) men den är nu rensad och får en nystart! Det lär bli många inlägg här..! Mitt liv är inte speciellt fancy, jag är varken modell eller musiker, men jag hoppas ni gillar min blogg ändå. Livet ur min synvinkel!

För er som känner mig är detta nog ingen nyhet, men för er andra.. Jag har just avslutat min andra vecka av vad jag vet nu fyra, som förskole-/fritidsfröken och det går väldigt smidigt. Roligt att man är omtyckt av de små, mindre roligt att bli kallad för tant eller gammal (ja, det har hänt..). Dagarna består mest av pyssel och färgläggning av Hello Kitty och My Little Pony. Har även hunnit bli krönt till drottning av ving-skapelse eller nå liknande. Hursomhelst är jag stundvis fröken över en flock älvor istället som flyger omkring. Men nu är det helg och nästa vecka är många av barnen lediga (höstlov) så det blir nog en relativt lugn vecka. Ikväll ska jag på bio och se PS! I love you, den verkar lovande och jag har i princip redan bestämmt mig för att jag gillar den.

Idag har jag väldigt ont i knäna, kondispasset igår (mitt tredje ever typ, men fler ska det bli!) blev 75minuter och 1mil på löpbandet, jag är förvånad att jag inte är mer sliten ändå!

Nu ska jag hjälpa till med middag åt familjen. Kramar från Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela