I startblocket till livet

Jag ser ljuset!

Publicerad 2008-11-14 17:44:23 i Vardag

Ska se idol strax med Carro. Pinsamt nog (eller inte?) så har jag inte sett ett enda avsnitt sen uttagningarna i början. Men ska bli kul att se om det är någon blivande idol hos mig med eller inte. Har för övrigt fastnat i scrapbookingträsket igen. Har bokat torsdagar nu så jag kan fara och använda cutterbugen och allt det andra som gör sidorna så vackra eller häftiga, allt som man vill. Albumet jag håller på med nu är strax klart, trots att jag backade och gjorde en makeover på ett uppslag som jag inte alls gillade. Projektet efter blir att göra ett vackert album med foton från ett gammalt album jag hittade igår. Det är nog från cirka -96-99. Men måste välja bort de flesta för att hålla nere antalet. Bara de finaste får vara med, de som väcker mest minne och betyder mest. :)

Maria (equiterapeften) har varit och klämt och kännt på Skylord idag. Det gick jättebra :D Hon tyckte han blivit mkt bättre och jämnare i kroppen överlag av promenaderna och vilan. Och metacam-kuren behövde han. Så nu gick hon på ordentligt med laser och sen massage - han va skeptisk till en början men njöt som en kung sen. Hon jobbade runt bogbladet, med ryggmuskulaturen och runt höftkammarna. På höger sida också uppe vid korset längs ryggraden för det tjorv som finns där inne. Så nu får jag börja jobba med honom, massera och sakta sätta igång med mer promenader, longering, över bommar och sen tömkörning fast utan inspänning i allt. Det ska vara lång och låg och inte samlad. Efter nästa besök så kan jag nog få börja sitta på honom och jobba honom från marken mer samlat!

Sist men inte minst så har jag fått en vecka till på förskolan/fritids på Vegaskolan. Så jag är inte arbetslös riktigt än inte :P Men blir ändå skönt med helg. Ska till stan på lördag och se om jag hittar nå mysiga stickade strumpbyxor och gärna en lång myströja till. Lite pannkakor hos Jorunn skulle inte sitta helt fel heller om det inte är för mkt folk hos henne på dansskolans café :)

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2008-11-14 21:18:09

dom satt och kollade på idol här nu när jag kom hem från jobbet..!

Jao men nu är pyttedansen avslutad så lär inte vara allt för mycket, kom förbi :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela