I startblocket till livet

Umeå

Publicerad 2008-11-15 16:40:44 i Vardag

Åkte in vid ett ungefär efter att ha varit i stallet och promenerat. Ringde Seb och han kom och hakade på, det va jätteroligt att träffas, va ett tag sen (utan att de är fest :P) Skulle egentligen inte köpa så mkt men tråkigt nog blev det en rätt dyr resa ;) Nya gråa strumpbyxor då jag råkat slita sönder de jag hade. Och två myströjor, en svart kabelstickad och en grå som är duktigt urringad. Bilder kommer på en stund när kamerabatteriet laddats! Köpte också en klocka som jag faktiskt är nöjd med, så sjukt svårt att hitta klockor tycker jag.. Köpte även den första julklappen! Eller två blev det. En till mamma och en till pappa :) Till sist blev det en sväng till Umeå Dansskola och köpa pannkakor av Jorunn, den här gången kom jag ihåg att ta ett kort innan jag mosade gubben. Se och njut ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela