I startblocket till livet

Tisdag

Publicerad 2008-11-25 11:19:05 i Vardag

Idag blåser det inte lika mkt som igår. Det är skönt för det va verkligen storm! TUR att snön kommer idag då och inte igår, annars hade det varit ännu värre. Det drevade bra nog ändå längs vägarna. Idag ska jag våga mig ut med hästtransporten igen, mot malmen och bränna lite fläsk på lorden igen :) Blir en sväng dit på torsdag också för att gottgöra att jag överger honom en hel helg. Men globen.. vem skulle inte välja det? ;) Och lagom att lönen trillar in samma dag vi åker också, ska försöka hitta alla julklapparna där nere, lär inte bli så svårt... ?

Är iaf på jobbet nu, har min lunchrast mellan 11-11.30 idag och hittade mami i hennes arbetsrum så jag lånade datorn för att ha internet. Ett ypperligt tillfälle att blogga! ;D Fast väntar på att Jorunn kommer tillbaks från hundpromenaden och ringer så ska jag springa tvärs över vägen till henne. Det finns alltid hur mkt som helst att prata om! Sjukt härligt!

Btw så får ni leva med att jag skriver mycket som mkt. Det sitter så djupt att jag inte kan hjälpa det :P

Hmm, vad kan jag berätta mer? Typ att jag just nu känner mig som den lyckligaste personen på jorden. Helgen som var kunde omöjligt ha varit bättre! Var mer Carro i fredags, såg idol och färgade hennes hår (blev svart och jättesnyggt!) och sen for vi till Olle och spelade nya Guitar Hero (gillar 3an bättre - bättre låtar!) och sen såg vi en film som hette Pinapple Express som var galen, precis som drogfilmer brukar vara, men den va bra :) Sen var jag ju på min scrapbooking hela lördagen och Jorunn kom förbi lördagkväll och ja, ni kan ju läsa resultatet av det här nedanför xD Söndagen så scrappade jag lite mera och sen lirade jag guitar hero som en tok. Sjukt irriterande att jag inte klarar mina favvolåtar på medium än... (One) Men kan den iaf på "slow" i training nu, så framsteg är det :) Men solona är så svåra :/ Men därför dom är bra!!!

Nu ringde Jorunn så nu ska jag springa över dit och snacka lite skit :)  Haha, RIM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela