I startblocket till livet

Snart bär det iväg..

Publicerad 2008-11-27 09:26:46 i Vardag

..mot Stockholm! Känns som att det kommer bli riktigt bra och kul :) Det jag ser minst fram emot är helt klart sittplatserna på vägen ner. Och som nummer två att behöva packa ner/bära allt jag kommer ha köpt, hihi.

Var med Jorunn hela kvällen igår, härligt vare :) Snackade mycket och bakade smartieskakor som smakar precis som subways bruna med choklad i. Mums!

Nä idag är ingen bra bloggdag, det är mkt som händer men vet inte vad jag ska skriva. Får gå och packa lite till istället :) Kanske blir det mer skrivet i eftermiddag/kväll, får se om vinden vänder.

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2008-11-27 09:48:11

..och spelade guitar hero! :-D

Postat av: Lisa

Publicerad 2008-11-27 18:17:39

Sv. Ja, det glömde jag skriva! Men det gjorde vi :D Och såg JM" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=XFmSffD3JM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela