I startblocket till livet

Onsdag

Publicerad 2008-11-12 16:54:29 i Vardag

Jobbat idag igen efter att ha varit sjukskriven halva måndag och hela tisdag. Fortfarande inte hundra men orkar med någotsånär. Har bara tre dagar kvar nu som jag vet! Men hoppas på en vecka till iaf! Ska posta ännu en jobbansökan ikväll, det är banne mig inte lätt att få jobb! Bättre lycka denna gång.
Imorgon ska vi åka skridskor med förskolan. Det blir spännande då jag inte åkt på minst två år, men lär nog gå bra bara jag blir varm i kläderna! Ser faktiskt fram emot det, och ska ha med fika också :) En bit kladdkaka vore gott - som jag kan baka ikväll! :D

Har börjat komma igång med scrapbooking igen, mycket roligare än jag kommer ihåg det :D Ska nog ta och köpa ett större album nästa månad då jag nog är klar med pållarnas minialbum som jag fixar nu. Riktigt snyggt kan det bli bara man har råd med allt krimskrams! Ska nog förresten försöka scrappa klart minialbumet ikväll. Och ta reda på när scrapkvällarna är numera så jag kan fara dit och skaffa det nya större som ska bli såå snyggt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela