I startblocket till livet

Jobb och jobb?! Stockholmweekend är hursomhelst bättre!

Publicerad 2008-11-19 22:44:18 i Vardag

Jag hoppas att jag får ännu en vecka till, riktigt fäst vid jobbet nu :) Har inte hört någonting än iaf om att dom hittat ngn med utbildning och hoppas kan aldrig skada, inte fysiskt åtminstone. För övrigt är det bara en vecka kvar tills jag åker till Stockholm :D Längtar som en tok och det bästa är att jag hinner få min första heltidslön sen i somras innan jag far, hehe, det blir julklappshandling där nere ser det ut som ;) och en aning shopping åt mig själv! Har rätt bra koll på "schemat" nu eller vad man ska kalla det. Ser iaf ut ungefär såhär. Åker neråt torsdagkväll och är framme kl 7. Lämna väskor på vandrarhemmet och dra ut och käka frukost ngnstans. Sen gå på stan till frammåt middagstid. Och på kvällen har vi biljetter till Stockholm International Horse Show's invigning. Lördagen börjas med Grand Prix dressyr och sen blir det mässan resten av dagen, lär gå liite pengar här med. Kvällen lär också vigas åt någonting, men det får jag se då :) Söndagen börjas med Internationell hoppning och sen är resten av dagen fri, har inte tänkt ngt speciellt än.. Och på kvällen så går tåget hemmåt igen. Sen har jag bara Falsterbo kvar att besöka, får bli till sommaren efter Malta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela