I startblocket till livet

Framtiden!

Publicerad 2008-11-05 11:21:16 i Vardag

Planer på mkt. Vilka som blir av får man se ;) Iaf ska jag och Jorunn flytta in i hennes brors extrarum på Malta när det börjar bli varmt där igen. Blir najs med lite semester så man får till brännan innan den svenska sommaren börjar, moahahahah till alla er andra! Ska börja packa imorron, eller ja, kanske lite senare :P Sen ska jag flytta ner till södra Sverige med Carro också och skaffa jobb. Roadtrip med Mindy och Lord! Det får vi dock se, beror på Volvo. Och tusen andra grejer, men det vore sjukt roligt om det blev så :) Fast det blir anyway inte förrän i tidigast maj. Men nu är min lunchrast slut så nu ska jag ta farväl av Jorunn och traska tillbaka till jobbet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela