I startblocket till livet

Den stora staden Umeå

Publicerad 2008-11-09 14:31:16 i Vardag

Skjutsade in lillebror Simon till sin sista dag på skoterkortskurs vid elva, tänkte passa på att handla lite saker jag behöver samtidigt också. Men ingenting öppnar ju förrän 12 så jag gick och hälsade på Jorunn först och köpte pannkakor av henne. 3st för 25kr, billigt och gott! Hon hade gjort en jättefin gubbe av glass och sylt men jag glömde ta kort innan jag mosat runt allt :P Det var iaf trevligt att sitta och snacka lite även om det blev avbrott när det kommer fikasugna kunder. Vi bestämde träff sen ikväll och ska ta en promenad med Lorden tillsammans. Så småningom blev klockan 12 och jag vandrade iväg mot Claes Ohlsson, visste precis vad jag ville ha (nästan iaf) så det tog inte lång tid att hitta de små krokarna jag ska sätta upp och hänga halsband/armband på. Blir jättesnyggt och matchar kroken till morgonrocken :) Köpte fler clipsramar också, nu börjar min vägg se ut som jag vill! Sen blev det en sväng på Åhlens (typ enda öppna "kläd"affären) för att leta någon offwhite topp gärna mönstrad som jag kan ha på festen i december med blå-vit-tema. Hittade ingen så ska fara in ngn annan gång med Carro för att helt kirra outfiten. Men hittade ett par helt gorgeous overkneestrumpor. Stickade i offwhite - de fick följa med hem!



Pannkakorna                -         Dagens fynd                -               Väggen

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2008-11-09 16:38:46

Men nice att du hittade overknee sockar! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela