I startblocket till livet

Update

Publicerad 2008-12-08 18:24:49 i Vardag

Idag mår jag inte vidare. Orkar se på tv/film eller sitta vid datorn när det är som bäst - när iprenet verkar (alvedon biter inte alls lika bra). Men de får man bara ta 3ggr/dygn... Har iaf ett uppåt moment just nu, ätit en glass och druckit lite (mat funkar inte) och snackat med sjukvårdsupplysningen (är småtrögt att andas) men ska avvakta till imorron och isf fara till vårdcentralen här i Vännäs om min hals blivit värre. Kändes alltför drygt att åka in till akuten nu, det orkar jag bara inte. Erika är iaf en ängel som tog Lorden idag, jag är nog en trafikfara bakom ratten och tycker det är jobbigt att gå mellan vardagsrummet-köket. Imorgon SKA jag vara friskare, om inte för ngt annat så för att jag har träning för Kerstin 18.30. Och för att jag ÄR hungrig - men inte kan tugga/svälja.

Det är bara att se det från den ljusa sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela