I startblocket till livet

Tisdag

Publicerad 2008-12-16 11:16:20 i Vardag

Gick till medborgarhuset och såg Julkul med Jorunn imorse, 6orna på vega som fixat. De va riktigt duktiga! Jorunn hade hjälpt dansgruppen på 10 tjejer att koreografera ihop någonting till Just Dance, vart ärligt imponerad. Jorunn verkar ha blivit deras idol, hon är min också ;)

Börjar inte jobba förrän halv två idag så än har jag tid att bara sitta här och lyssna på musik. Jorunn är på väg hit också, hon skulle ta en promenad med Diwa först bara, ides inte följa med. Ska liks promenera med Lorden ikväll sen. Han blev verkad och skodd igår så nu lär hans hovar va på topp igen. På tal om häst så måste jag ringa sadelmakaren, hoppas min sadel är färdigfixad snart så jag får tillbaka den och kan börja rida! Maria (EQn) kommer om bara några dagar nu :D

Har en lång sovmorgon imorron (till halv nio!! ^_^ ) att de fram emot, blir skönt. Ska in på ung.mot. för de vill kolla mitt blodtryck. Kan ju säga redan nu att det är lågt, det är det alltid, men vill dom kolla så varsågoda :P

Dagens låt: Opeth - Hours of wealth

8 dagar kvar till Julafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela