I startblocket till livet

Söndag

Publicerad 2008-12-07 15:45:21 i Vardag

Glad 2:a advent! Inte långt kvar till jul nu!

Här i stugan vankas glögg och senare tacos till middag. Men jag kan inte äta typ någonting då jag gått och blivit sjuk, grattis! Kom som en smäll med feberfrossa och huvudvärk på samma gång. Har käkat alvedon för ett bra tag sen men fryser fortfarande som en naken hund (eller nakenhund, välj själv). Det var nog fredag + igår som tog död på mitt lilla imunförsvar. Jag hatar verkligen att vara sjuk. Ska upp halv sju imorgon och jobba 9h (har eg inte råd att sjukskriva mig) och har dessutom tagit på mig en häst till förutom min egen att ta hand om (rida!). Lorden tappade en sko idag i ridhuset också... Drygt som f*n! Gick runt runt i 20min men kunde inte hitta den. Men Lorden är finast ändå så det får va som det blev.

Jag vet en sak som skulle göra mig glad just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela