I startblocket till livet

Onsdag

Publicerad 2008-12-03 09:13:51 i Vardag

En kort "ledig" stund innan plikten kallar åt olika håll. Nog för att jag gillar att ha saker att göra men att ha fyra fulla dagar i rad är inte min grej. Känner mig stressad och hinner ingenting här hemma. Jag vill ha tid för allt, men det är lika omöjligt för mig som för alla andra. Ska köra iväg till stallet på en stund och fixa så allt är klart inför kvällens träning på malmen, lär bli stressigt nog även utan att jag behöver packa/fylla vatten och sånt. Men ska bli otroligt kul att börja tömköra honom, jag hoppas min egna tömkörningsgjord landar hos ica snart! :)

Sen blir det att pila iväg till jobbet vid elva. Jag gillar mitt jobb! :D Och det är faktiskt skönt att iaf för nu ha fått minskat från heltid till lite drygt halvtid. Jag behöver sovmorgon ibland.. Och helgerna blir aldrig särskilt lugna :P Spec inte den här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela