I startblocket till livet

Onsdag

Publicerad 2008-12-10 09:47:58 i Vardag

Vaknade utan feber idag. Men har fortfarande svullen och ond hals när jag inte ätit piller på ett tag :/ Stel och öm i musklerna, känns ungefär som nackspärr fast överallt. Så nu sitter jag här än en gång i väntan på att de ska verka så jag kan äta frukost :) Ett house blir det nog, haha. Den mannen alltså!

Undrar vad man ska hitta på idag..
När man är sjuk en vardag önskar man sig fler msnkontakter.
Alla jag har nu jobbar typ eller går i skola, trist.
Fast de flesta som brukar adda är också trista.
Tål att tänkas på!

Kommentarer

Postat av: Jorunnn

Publicerad 2008-12-10 17:09:11

jobbigt med sjukdom!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela