I startblocket till livet

Lördag

Publicerad 2008-12-13 16:43:27 i Vardag

Har skaffat en Facebook idag, va så mkt snack om det igår så jag kunde inte låta bli att se va de egentligen var. Haha, precis som med blogg.se, jag va bara tvungen att kolla.

Såg Nightmare before christmas igår och den va riktigt bra. Pinsamt nog aldrig sett den innan men nu har jag det! Fast jag tycker inte att den slår Corpse bride som är bra mkt ännu bättre. Men sen är den ju nyare och bättre gjord också så är rätt svårt att avgöra rättvist. Eller vafn.. Inget är rättvist. Corpse bride är bättre ;P

Vbyarna hade en rejäl nostalgitripp sen med alla Sebs bilder som ibland inte ens han vet hur han fått tag i. Ibland rena familjesemesterbilder (på andra :P) men jag hade inte direkt tråkigt heller. Kände igen de flesta som jag vet vilka de är nu, även om de va bra olika sig. Ändå häftigt hur mycket man förändras och på hur kort tid man ibland gör det. Jag tyckte till exempel att jag hade blivit stor när jag började gymnasiet, sen ser jag nu en bild från ettan och även fast det bara va tre år sen så vill jag bara skratta åt mig själv. Sen ser man en bild som är ännu äldre, kanske från sjuan (då man hade blivit typ vuxen och börjat på högstadiet och flyttat till hammarskolan) och det är ingenting annat än komiskt.

Nu kom gästerna så nu blire gomiddag! :D

Carro, svara på mitt sms!!! ^_^

Kommentarer

Postat av: Kalle

Publicerad 2008-12-13 19:10:29

Aldrig sett Nightmare before christmas förut? :O Det är ju en av de viktigaste traditionerna kring jul! Man bör ju se alla Burtons filmer egentligen, de är bra hela bunten typ :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela