I startblocket till livet

Lördag kv

Publicerad 2008-12-28 00:06:29 i Vardag

Carro va här ikväll :) Helt galet vad vi spelat guitar hero. Haha, det blev 3h, en varvad coopcareer (från start) och jag klarade min första låt på hard! :D Skänker en liten tanke till Vållberg som lånade ut sin gitarr, de va snällt. Och för alla Olles spel, inte för att vi ens hann testa en tiondel av dom men alltid kul med nytt!

Allt är klappat och klart för nyår nu också, utom skovalet... Eller har nå ärenden i stan med Carro på tisdag men annars äre i princip fixat! Känns skönt att hon kör in så slipper man ta bussen. Ingen som råkar vilja skjutsa från Umeå till Vännäs på nyår sen när man ska hem igen? :P

Verkligen sliten efter videomaratonet.. Ska stänga av strax och tagga ner så jag kan sova snart :P Blir invigning för mitt julklapps-duntäcke inatt, vi ska ha det såå mysigt! Och har iaf en liten sovmorron innan jag ska iväg till malmen och rida. Men det är lätt värt det, om jag så ska klara mig på 5h/natt alltid. Sen ska jag komma ihåg att möta upp med Carro också, så jag inte råkar köra hem och måste vända - sånt är sjukt drygt!

Toodiloou! (nej, jag är inte trött xD )
Vi har ALLTID bra humor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela