I startblocket till livet

Lördag

Publicerad 2008-12-20 16:12:26 i Vardag

Riktigt najs fredagkväll blev det trots Choels osmidighet :P
Men det är inte lätt när man är full och har tajta jeans..
Inte heller var det lätt att få min tunika ren - men det gick.
Tack Mia för hjälpen!
Sen blev det Julskivan på Corona, den va great ;)


Bildbevis på mina nygjorda helix!


Ikväll ska jag in till stan igen. Film hos Seb och sen ska jag kika förbi hos Carro och säga hej. Men får se hur länge jag stannar, det är jag som ska köra ikväll. Är småsliten, eller egentligen vanlig men med väldigt för lite sömn. Ska tas igen inatt! Hade världens oflyt när jag skulle försöka sova, eller somnade snabbt när jag la mig kanske vid halv fyra men vaknade där vid fem med världens senadrag i vaden. Tog nog 5min innan det släppte lite och jag kunde somna om (känner fortfarande av det!) och sen vid sju så ringer dom från hemtjänsten och undrar om jag kan jobba. Icket i skick för det och hade nog inte varit lagligt heller så jag tackade nej och somnade om igen :P Sen vid tio så kommer min kära far och tänder lampan och har frukost färdig och jag måste äta med dom. När ska egentligen en 19åring få sova?! Inte hemma i sin egen säng iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela