I startblocket till livet

Lördag

Publicerad 2008-12-06 15:13:02 i Vardag

Igår va kul :) Men det blir nog inge mer yunkyard för mig, inte mitt ställe. Trött redan och ska strax byta om och göra mig redo för ikväll. Bara att tagga om!

Såg lite av julshowen idag, eller ja, jag såg maskeradhoppningen. Alltid lika roligt, nästa år vill jag vara med i showen med Lorden :) Carro är taggad på en ny höjdhoppning, kanske skulle man testa det ;) Tvivlar inte på Lorden, men vågar jag? Tycker att 140hindret jag hoppat var superläskigt men det gäller väl att inte tänka för mkt. Dock svårt.

Kommentarer

Postat av: Jorunn

Publicerad 2008-12-07 10:17:49

så det var nice? men varför inte fara igen då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela