I startblocket till livet

Ingen sovmorgon

Publicerad 2008-12-03 22:33:46 i Vardag

Blir att kliva upp och börja jobba vid sju istället! Ska göra ngt helt annat imorron på vega, bla hålla lektion (ska jag skratta eller gråta?) Men det ska bli kul att vara på stjärnan som omväxling, se hur de har det där och träffa nya människor. Sen ska jag tebax till min vanliga avdelning på eftermiddagen. Och ryttarmiddag vid fem, tur säger jag nu att man inte behöver klä upp sig och åka till stan den här gången - det hade jag aldrig hunnit! Slutar halv fyra och ska hinna med stallet och promenera en 40 minuter då innan. Men efteråt kanske jag hinner slappa lite, någon gång vore det roligt att ha tid att sitta på msn samtidigt som alla andra och inte vid sju på morgonen :P Har dessutom både Heroes och Greys som jag måste se ikapp efter helgens frånvaro!

Beställt mer bling nu ;) Min scrap ska bli vackrast!

Deppigt att McLeods har slutat... Blir att köpa hela serien sen!
En vardag utan kvinnorna på Drovers är ingen vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela