I startblocket till livet

Bumdidum

Publicerad 2008-12-09 09:20:28 i Vardag

Mitt huvud känns tjockt som om det vore fyllt med betong. Ungefär lika tungt också. Men snällmamma va in med mig på akuten igår så att jag skulle få börja en pencillinkur så snabbt som möjligt, halsen är väldigt svullen och har svårt att svälja och i viss mån även andas. Kan inte andas djupt, jättejobbigt :(

Vaknade bara för en 20 min sen och har tagit mina piller duktigt. Så fort de börjar verka och febern försvinner ska jag duscha och försöka mig på en liten frukost med varmt guldte.

Får se vad jag ska hitta på idag. Men jag har några osedda/längesensedda filmer och en säsong av house att roa mig med. Kanske lite fler bloggisar också om jag får ork/lust/inspiration :) Nä nu blir det ett house så är nog febern borta när det slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela